min helg

Denna helg har flygit förbi, men samtidigt varit riktigt skönt för jag har varit ledig hela!
Den började med en begravning, vilket inte var en av höjdpunkterna men den var väldigt fin. For hem sen och försökte tagga för fl- fest. Den var som sagt väldigt rolig när jag väl kommit dit för det var skönt att tänka på annat. Senare under kvällen fick vi hämtning av grabbarna och for en sväng på olles. Kvällen avslutades med efterfest hos lisa med klas, micke och chrille.  
Lördag vaknade jag hos lisa efter några timmars sömn sen blev det en väldigt lugn hemmakväll. 
Idag har jag gjort bort lite läxa och sen varit på solbacken och syndat.. sorry girls!



en bild tagen med min supermobil från fredagkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0