TJA

Moa har absolut rätt. Det är verkligen på tiden med ett inlägg från mig nu!
Igår var det utgång på schemat. Direkt efter skolan for jag, Amanda och Sofia till Emelie och bakade jätttteeegoood pizza! Vi käkade middag och taggade och Sofia drog vidare. Vi tog oss till stan runt 9 och gick den långa vägen hem till Stighäll där förfesten var i full gång. Kvällen slutade på Mollys. Riktigt kul kväll !

Mitt humör idag är sisådär. Inget går min väg! Skulle åka skidor men både spåren och skidorna var värdelösa. Ikväll väntar garderoben på olles..................

Men annars är jag svintaggad på lov och att göra massa roliga saker!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hihi och tjejerna i åre kan ju ta och komma hem?!


och grattis till tjejen i mitten som äntligen får gå ut på mollys?!?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0