hejhej

De har inte blivit så mycket bloggande för mig dom senaste dagarna. De beror nog till stor del på att jag har jobbat. Igår vandrade jag malin och felle till lisa och tillbaka. Hos lisa var också rebecka, klas och petter. Vi bjöds vi på mat och spelade kort. 

Förresten så har jag inte skrivit att jag och emma har bokat en resa till huvudstaden den 25!!!!!!!!!!!
Och att nästa fredag blev jag och lisa bjudna på idol av våra mammor!! Jag har nästan inte följt med i idol någonting i år så måsta jag kolla in de nu i veckan. De är tydligen rock tema på fredag så de passar utmärkt!
Nu är de ensam mamma söker och denna goda sak väntar på mig!!



/ moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0