To sum it up...

I fredags tog Signe, Anna Julia och jag mopparna till Rovön där vi grillade med några doodes. Mycket trevligt var det! Igår tog jag vara på de härliga soltimmarna i en badenbaden den större delen av dagen. Efter middagen var jag hos Signe. Där var också Anna, Linn, Lisa, Emma och Julia. Vi åt kladdkaka och skrämde livet ur varandra med hemska historier som sedan förföljde mig under natten. Idag hade vi match mot Burträsk som slutade 2-2. Det kändes som en förlust eftersom att vi vann över dem med 4-0 sist vi mötte dem. Själv satt jag på bänken i princip hela matchen hehe. Ikväll har jag sett lite hockey och gått en promenad.

Så såg min helg ut och nu ser jag fram emot en tredagars skolvecka och sedan en hel del trevligheter!


TACK OCH HEJ LEVERPASTEJ
/sistN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0