hejsvejs

Ursäkta att jag inte har varit så aktiv med mitt bloggande i veckan. Det har nämligen varit en väldigt jobbig vecka. Det började i måndags. Jag kände att de var något konstigt med min hals men jag brydde mig inte så mycket förrän senare på dagen. Då fick jag svårt att andas och kramp i halsen. Farfar fick sjutas mig till akuten. Dom kunde inte säga vad det var så jag for hem och återvände både tisdag och onsdag.
Men nu har det blivit bättre. Och nu vet jag att det bara är mina muskler i halsen som är spända och drar ihops sig, därför har jag så ont och tungt att andas. 
Men nu taggar jag inför nästa vecka istället! 





Hoppas ni hade en bra valborgs alla saknar er! <3

/ ml


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0