1 DAG KVAR

Imorgon bär det av och JAG LÄNGTAR! Klockan 09.50 går flyget till stockholm och därifrån tar vi (Sigg3, Linnsan, mallis) sedan x2000 till Lund och Förbundet Unga Forskares Riksstämma (tro det eller ej)! Har kikat på schemat och det är fullproppat med ord jag inte förstår... vad sägs om att skolka lite tjejer? 
Kommer hem på söndagkväll förmodligen taggade för skola på måndag!

Kl 18.45 ikväll är det upptaktsträff på kansliet och efter det träning i gympan till halv 10. Innan dess ska jag ha packat det mesta och helst hinna göra lite läxa så nu måste jag sätta igång!
Hare bra för det ska jag! Särsilt du Mui =]


Ursäkta.. den enda bild jag hittade på oss (the ugly truth)
/mallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0