GRATTIS MOA!

Har nu tagit sprutan den första sprutan mot livmoderhalscancer och det gick bra hihi. Nu försöker jag att övertala mamma att vi ska köpa hem skrovmål till middag så vi får se hur det blir med det! Ikväll ska jag jobba med min och Emelies redovisning om Michael Jackson som vi ska ha imorgon (bara ca 2 månader senare än tänkt ;) ). Jag ska också försöka hinna med att fara på F17s träning och om jag får tid över kanske mucisera litegranna!



Ett stort grattis till min bloggkompanjon och vän MOA som fyller 17 år idag! Ett år kvar! DÅ har jag äntligen någon som gör mig sällskap till krogen!
/mallisen


Kommentarer
Postat av: moa

Tack mallan!! <3<3<3<

jag om ett år blir det du och jag på krogen!!

2010-02-09 @ 17:16:28
URL: http://moisochmallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0