/moa

Vilken vecka det varit i veckan! Har varit så mycket att jag helt glömt bort bloggen. 
Förutom alla inlämningsuppgifter och prov så har jag även hunnit med en taco/julkväll med mina ica tjejer. Med en massa mat, super mario och sune. 
Igår gjorde jag och malin en ny header som kommer visas när min syster kommer hem och kan hjälpa mig. För jag fick lite problem med storleken.     
                 



Nu ska jag börja på mitt tal till denna fantastiska flicka. Finns hur mycket som helst att skriva om henne. Allt konstigt som vi gjort tillsammans. Jag har svårt att hålla mig för skratt när jag tänkre på allt. Galna skoter upplevelser, tävlingar, och när vi satt en hel dag och kastade en tennisboll till varandra för att se hur många timmar vi skulle klara utan att tappa den. Ja det finns så mycket och jag är så himla glad att du är min kompis <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0