5 Augusti

Tog moppen till Ostvik vid 12-tiden och träffade Emmie, Amanda Josefine och Jesper. Vi kollade in en loppis en stund och sedan drog vi vidare mot Gullsand där det stektes ett tag! Kom nyss hem från träningen och benen är ganska så döda efter fotboll fyra dagar i rad. Ska bli skönt med en träningsfri kväll imorgon med jacuzzi och grillning med några braiga och saknade folk<3

Nu håller jag på att övertala mor min att vi ska fara utomlands den fjortonde. Har hittat en sista minuten till turkiet men jag tror inte att det kommer att gå vägen...


Kommentarer
Postat av: JEEEENIIFFEERR

DEN 14 FAR JAG MED!! :D

2010-08-06 @ 13:57:17
URL: http://jluundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0