Hejhej!

Dags för lite uppdatering kanske. Livet är väl inte det roligast just nu. Oj vilken mening haha. Orsaken till detta är körtelfebern som vägrar ge med sig, jag är så less.... Jag orkar ingenting och känner mig klenare än klenast.
De gör de inte heller bättre med alla skolarbeten som aldrig tar slut! Jag längtar så att orka ha kul med mina vänner!! Jag har varit hemma från skolan idag men mår bättre nu så jag ska förhoppningsvis se lite hockey ikväll med de vänner som inte dragit till fjälls eller utomlands för att få träffa dom lite. Det kommer bli toppen!  

För att göra detta inlägg lite roligare så lägger jag in lite bilder på  några av mina hjärtan!
Har lite bildbrist för jag sitter vid fel dator men dessa får duga!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0