hej världen!

Ja, det här är den första kvällen på väldigt många dagar som jag har haft en "ledig" kväll. Kom hem från skolan redan vid 6-tiden faktiskt men är trött som bara den. Jag har inte någon koll på dagarna överhuvudtaget och jag saknar fritid men samtidigt så älskar jag det här. Jag älskar att spontanköra till boviken och hämta en släp med grus med ett gäng fina människor. Att köra fram och tillbaka på Beijers och laxa fram tusenlapp efter tusenlapp (är klasskasseansvarig ju). Att äta middag i estetsoffan och sedan vila maten liggandes på varandra i en hög. Att leka träslöjd och skruva med skruvdragare. Att måla med händerna. Att springa runt i skolans mörka korridorer på kvällstid. Ja, allt känns så mysigt! Och jisses vad jag kommer att sakna dom här människorna.... <3


 
/  en flummig, sentimental och trött själ såhär på kvällskvisten.
GODNATT.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni var suuuperduktiga!!!

2012-04-03 @ 17:40:32
URL: http://felicialindfors.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0