HEJ

Trästockhelgen var riktigt kul ! Sitter och lyssnar på We are the storm i detta nu, dom var riktigt braaa ju!! Igårkväll missade jag tyvärr Eva&Adam-mys hos moa pga kusinträff för att fira att min kusin ska gifta sig, trevligt som alltid! For sen till Björn när han hade jobbat klart på trästock. Har som inte hunnit träffa han riktigt ordentligt under hela trästockveckan och imorgon drar han mot Hemavan helt plötsligt!

Ikväll var jag på första träningen efter uppehållet och imorgon är det match mot mariehem. Undra hur det går he he.

Imorgonbitti ska jag även inskolas på Aurum mellan 09-11. Sen är jag öppen för förslag!!



även säkert! var riktigt bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0