Söndag

Som vanligt på söndagar den här tiden har jag nyss kommit hem från jobbet. Helgen har varit super bra! 
Fredag jobbade jag 9 - 19 och sedan stressade jag iväg mot micke där några friends var. Senare mot kvällen tog vi bussen till stan för att besöka mollys. 

Lördag var jag i stugan med släkten. Vi grillade, bastade, badade och som vanligt i min tävlingsinriktade släkt så blev det en mycket lång och hård kubbmatch men kul för jag vann!! hehe   

Emma ringde nyss och sa att hon och ante skulle just gå på planet mot rhodos. Även fast jag är avundsjuk så hoppas jag att ni kommer få en jätte bra resa och jag lovar jag kommer sakna er massor!!! 

 

 

två bilder från lisa e från igår


 


Kommentarer
Postat av: sorgsen anomym

vann bara du? jag trodde vi var ett lag....

2011-08-22 @ 11:30:19
Postat av: Anonym

de är alltid jag som vinner!

2011-08-22 @ 11:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0