Inte onsdag utan tisdag!

Imorse vaknade jag vid 7tiden(?!) hos Lisa av en konstig lukt som följdes av ett slick i pannan. Det var Tyra såklart. Utanför fönstret sken solen och himlen var blå, ville bara springa ut men sedan kom jag på att jag nog behövde lite mer än 3 timmars sömn så jag somnade om några timmar till. När alla 7 brudar hade vaknat fikade vi och åkte iväg på en liten skoterutflykt! Det var trevligt trots att solen svek... Lägger kanske in några bilder senare (då jag kan sno från någon annans blogg) 
 
Ikväll blev det gym på edda tillsammans med Emma, Anna och Mois!
/malin


Kommentarer
Postat av: moa

haha förlåt :S

2010-03-10 @ 12:09:04
URL: http://moisochmallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0