Update!

Det har varit dålig uppdatering på den senaste tiden. Sommarlovet tog all tid och det ångrar jag inte en sekund! För att summera det hela:

- Stadsfesten (var king även om jag bara hängde utanför)
- Gullsand
- Nattliga samtal med saknade Sofia som är i södra Sverige
- FotbollsVM, grönsaker + dipp (somnade dock...)
- Häng på manhemskajen
- Kulisglassis på Ainas me några skitabra<3
 
Nu taggar jag:

- Glida älv med kussarna
- Titta på fotboll i Boviken hela helgen
- Repa och chilla med Emelie, Emmie, Amanda och HannaFrohm
- Grilla med ovanstående och andra saknade från klassen!

 OSVOSVOSV







Kommentarer
Postat av: guess ihihi<3

haha alltså.... kommentera gärna om ni ska sno bilder (AA) så jag vet att ni har läst iaf;) det är så tråkigt om man inte får comments

2010-07-14 @ 14:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0