Helgen!

Medans några av mina vänner spenderar dagen i Umeå är jag hemma och njuter av att göra ingenting. 
Tänkte göra bort en massa läxa idag men har bara skrivit en halv sida på min svenska novell, inte bra!  

Helgen har varit riktigt kul faktiskt, som alltid när jag är med min underbara kusin emma!   
Synd bara att den går så fort. Men jag tycker att vi lyckades bra ändå vi hann med att åka slalom, snowboard, skoter, bada, basta och äta god mat.
Bilder kommer kanske senare om jag hittar några som inte är allt för fula.  

 

Lägger in en bild på emma och malin

Förresten bra jobbat ihelgen malin tre
inlägg, inte dåligt!!




/ MOA

 


Kommentarer
Postat av: ee

hihi naaw<3



vilken bild, vi såg verkligen ut som 2 retards;)

2010-02-08 @ 19:57:50
URL: http://emmaochlinn.blogg.se/
Postat av: malin

men tack emma, jag som var så nöjd över den bilden... =(



hihi<3

2010-02-08 @ 21:55:59
URL: http://moisochmallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0