Tänk vad lite sol kan göra!

Hade hål idag i några timmar. Så då tänkte AmandaO, HannaFrohm (ja, det är hennes tilltalsnamn), Sofia och jag att vi kunde gå till Myrorna. På väg dit fick vi som en uppenbarelse, det var inte kallt! Solen sken och värmde hela kroppen (utom vaderna) det gjorde nog min dag! När vi kom till myrorna var jag så glad att jag köpte hela sex plagg, värt! Allt detta shoppande orsakade också att jag glömde bort mitt eget utvecklingssamtal... Tur att mor min är lika glömsk, hon dök nämligen inte heller upp! Pratade med Löwis efter skolan, tur att han är snäll! Vi flyttade fram utveckligssamtalet till imorgon. 

Då är frågan vad händer ikväll..? Har massa läxa att göra men det kändes inte så frestande, helst av allt vill jag bara äta massa goda grejer som vanligt, är nog sockerberoende...

Bild 572

såg väl inte helt fel ut?
/mallis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0