Here comes the sun

10.00 imorse var jag på plats för att stötta tjejerna i semifinalen mot Sörböle. Vi vann på straffar så sedan var det bara att vänta på finalen som skulle spelas 14.40. Tittade på lite fotboll och hittade Anna i publiken dessutom! 
I finalen mötte vi Moröns A-lag. Det var riktigt skönt väder och strålande sol så det var inte fy skam att sitta i båset och titta även om jag måste medge att jag blev rätt spelsugen! Vi förlorade i slutändan med 3-0 men grymt bra kämpat ändå av Kaiftjejerna!

finfin bild på stjärnmålisen<3

Nu sitter jag och har ångest inför skolstarten imorgon. Direkt på morgonen har vi bad på gympan. Jag ska prova vara med tror jag. Simma borde inte vara så påfrestande för knät kan jag tänka mig..?
/malin

Kommentarer
Postat av: målisen

haha ''finfin'' vet jag väl inte, men tack ändå gulle;) se till att fixa till knäet nu=))))

2010-04-13 @ 11:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0